2017. április 16., vasárnap

Eddie Jones chráni Alex Sanderson, aby sa vrátil, ale zostrelil do Anglicka

Na začiatku sezóny 2008-09 vymenoval Andy Farrell a Steve Borthwick za spoluhráčov Saracens. Bývalý už čaká na Jonesa ako tréner obrany Anglicka, posledný je obľúbený, aby bol jeho prvým vymenovaním za tréner. Tá istá sezóna, Paul Gustard a Alex Sanderson, ďalší kandidáti na úlohy s New England, sa pustili do svojich prvých plných sezón ako trénerov v Premiership.

Jones prevzal za posledných pár týždňov predchádzajúceho Sezónu a ponúkli Gustardovi, ktorý odišiel do dôchodku, prácu ako trénera zručností, ale Sanderson a Jones sa vrátili ešte ďalej. Sanderson bol prvým anglickým "projektom" Jonesa. A nie je ťažké pochopiť prečo.Zlé v očiach, sa rýchlo slova je nezmieriteľný vôľa - je to Eddie Jones na T.Eddie Jones má ťažkú ​​úlohu trhanie Anglicka asistentov, ale musí si to pravé | Dean Ryan Viac

The Australian pracoval sa Saracénmi ako konzultant v sezóne 2005-06, počas ktorého Sanderson, vo veku 26 rokov, sa konečne pustila jeho bohato sľubné, ale zranenia-trápil kariéru ako hráč a prijal Saracéni predseda Nigel Wray ponuku k nástupu do pozície trénera.Jones musel niečo vidieť, pretože si vzal Sanderson s ním na jeho ďalšiu prácu, nešťastné sezóne v Super Rugby s Červenými Queensland.

"Bol to krst ohňom," Sanderson pamätá z rok, ktorý vyvrcholil v 92-3 porážka k Bulls v Pretórii. "Ale našťastie som zostal na hladine, neutopil uprostred tlaku. Bol to brutálne ťažký rok, celkom tma. By vás zaujímalo, či to koučovanie škovránok je pre vás. Stále si hovorím, že niekoľkokrát za sezónu, keď sa dostane naozaj ťažké, ale musí š ocele seba. "

Ani bol jeho vzťah s Jonesom všetky sladkosť a ľahký.Mali by sme mať na pamäti kontext porážku po porážke, nehovoriac, že ​​z 27-ročný v jeho prvej plnej sezóne trénovať, ktorého niektorí hráči boli starší ako on, ale povesť Jonesov za úlohu-master je svedčí o jeho chránencom.

"je to nekompromisný. A ja sa silnou vôľou a emocionálne. On ťa poriadne tlačí, niektorých ľudí ku zlomovému bodu. On mi to zlomené, ale ja už sa k nej nepribližuje. Chcela tvrdo pracovať, ale nie som workoholik. Mám rád ragby, ale to nie je môj život. Myslím, že Eddie by som sám seba, že je workoholik. Že by chcel to najlepšie z vás, ale jeho štandardy sú neuveriteľne vysoké. V tej dobe, asi som nebol schopný sa s nimi stretnúť, čo je dôvod, prečo sme nevideli z očí do očí.Teraz to môže byť iný príbeh. Ale som veľmi šťastný. Nehovoril ma a nečakám po telefóne. "

Medzi týmito d voma mužmi sú silné väzby, aj keď by sa mohli navzájom zvrátiť nesprávnym smerom. Jones musel byť Sandersonom zaskočený, hoci v poslednej turnajovej sezóne v Queenslandi bol tento bod prelomený, pretože pozval Sandersona, aby sa k nemu vrátil na sezónu 2008-09 v Saracens, opustil červené, aby pomohol Južnej Afrike vyhrať svet Pohár v roku 2007. Jones opustil Saracensovu prácu o pár mesiacov skôr, zúfalý na spôsob, akým klub vyradil 15 hracieho personálu, aby uvoľnil cestu pre nastávajúci Brendan Venter režim.Sanderson našiel jeho lojalita napäté dobe, ale zostal s klubom od samého začiatku a v priateľskom vzťahu s Jonesom a jeho rodiny. Bol to styčný bod v poslednej dobe, keď Jones dcéra bola chorá v Anglicku a boli v kontakte pred dvoma rokmi, keď Jones utrpel mŕtvicu.

To môže prísť ako úľava pre niektorých hráčov Anglicka počuť svoju novú hlavu tréner priznať, že má vláčna, pretože jeho zdravotný zdesenie. V tejto súvislosti je potrebné majster naučil od študenta. Sanderson, pre všetky evidentné intenzitou, je infekčné affirmer života, šťastnejší než steak a pollitra s manželkou v ich miestnej, než on je prečesávanie hodín záznamu. "Len chcem užívať život.Počujete tieto hrôzostrašné príbehy o ľuďoch, ktorí museli vstávať a ťahať sa do práce v hlavnom meste s pocitom strachu. Ako hráč som mal, že občas s niektorými trénermi. Nie je to pekné prostredie. Chceme, aby sa do prostredia tu, kde sme sa na to teším. Ak chcete byť úprimný, pokiaľ ide o rugby, sledoval šesť hier za týždeň, mohol by som asi ber, alebo nechaj byť. Ale chlapci, či môžem dostať je hore, šťastný, motivovaní a chcú prísť do práce, rovnako ako ja chcem ísť do práce - to je miesto, kde získam hlášky od "

, ktorá by mohla slúžiť ako. destilácia dobrej praxe koučovanie. Ak angličtina rugby stále vracať k Saracénmi pri hľadaní najlepších samo o sebe Sanderson horí jasne v srdci týchto liniek ley.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése